About Me

My photo
: simple n funniest person..knowing me can make uols remember me in all things u do..:-)

Monday 14 November 2011

weekenddddd!!!!

orait update for weekend xtivity..ari sabtu (12.11.2011) x wat pape pn just memanjakan diri di rumah hehehehe makan tgk tb baring2 (*terlelap gak la ngeeee) bangun balik makan balik tgk tb balik pastu baring blik hahahahah tula kejenye hehehe pluss dat saturday ujan yang turun bagaikan mutiara sangat lebat diiringi dengan kilat petir yang sabung menyabung *erkk ingat sabung ayam ke???ngeeeee hehehehehee

ahad lak pagi2 aku da membangunkan diri dengan awalnye even ahad adalah ari yg paling mustajab untuk memanjakan diri...cian cik badan..xpe kite gnti minggu nie lak ek hehehehehe bgun pagi dan dengan gigihnye drive ke shah alam untuk ke pasar yg kt stadium malawati tue ha...saje melepskan gian da lame x kesitu kot amik ko pasar putrajya x nk g shah alam gak ko redah hehehehe

so dari kul 8.45 sampai ke 11.50 aku duk tawaf kt pasar tue sma kedai kot aku singgah da mcm yb da melawat dari gerai ke gerai hahaha puas ati dpt tgk smua kedai n hasilnye taraaaa memang penuh la kiri kanan kan x hengat langsung..huhuhu gaji lagi 2 minggu lagi kot cik sue oi...huhuhu pas g pasar aku merebak ke tesco shah alam lak sebelah je pun x jauh hehehehe balik tesco aku pulang ke putrajya tp still belum pulang ke rumah okay hahahaha aku g mandi kan kekasih ati aku pastu menyinggah lak kat amalanda..arghhh g tukar cermin baru dan kanta lekap sebabnye power aku da nek, syabasssss bete huhuhuhu amik ko terbang lagi duit aku huhuhu

so tup tap tup tap aku selamat tibe di umah pada jam 3.50 petang hahahahaha dan menyambung memanjakan diri heheheheheeeeheh

No comments:

Post a Comment