About Me

My photo
: simple n funniest person..knowing me can make uols remember me in all things u do..:-)

Sunday 20 November 2011

monday bluessssss...

its monday..yeah its monday okay in malay call ISNIN...hehehehehe

okay just nk mengsummarizekan my weekend activity...ari sabtu aku menghabis kan sehari weekend aku ngan 3D's pluss ngan my older sis hehehe act last week befday die so my turn to treat her meal hehehe kami menghabiskan masa kt wetex jek kot kt muor tue x de tmpat laen da haaa so duk pusing2 mencuci mate n melayan kerenah 3D's yg sangat epy n xcited while waiting their daddy habis keje..so tipu la kan kalau KAMI nie duk pusing2 dengan tangan kosong hahahaha sekali tawaf jek da due2 belah tangan da penuh beg plastik even NO PLASTIC BAG FOR SATURDAY okay ngeeeeee act plan aku untuk sabtu tue nk memanjakan diri, kononnye nk cut n wash la cik hair2 aku nie haaa...rimas sudaaa..last mint abg ipar aku lak ckp 3D's da tunggu kt umah so kene la postponed niat demi 3D's hehehe

ari ahad lak kerna terpaksa aku kene la memfollow mum n dad g majlis member dieorang kt melaka..aku nie mmg malas kalau bab2 g attend majlis kawen nie tp bile mummy say's "nanti awak kawen orang x nak datang" haaaa amik ko mmg dengan pantas la aku siap hahahaha padan muke aku huhuhu

petang tue aku mula kan pengembaraan aku balik ke putrajya (*macm jauh jek..erkkkk) hahaha sampai jek kt seremban dpt call dari one of my fren yg mmg close suh pick up die kt umah..aku trus jdk pelik sebab yela nape nk amik die da malam2 nie..nnti husband die mesti bising pastu baby die sape jage..so mcm2 la dlm kpale otak aku nie duk pikir huhuhu then dpt msg die ckp nk mintak tolong aku hantar g umah member die..lagi la aku pelik huhuhu so dengan pantas nye aku drive nk g kt die..sampai2 jek aku tgk mate die bengkak, sambil dukung baby die..cian sangat siyes aku pn sedih tgk die cmtue..masuk kete jek die cite la ape yg jadik..okay cm biase la problem orang da kawen nie kan..(*no details yg dpt aku ungkapkan kt cni..)

aku terus antar die kt umah mmber die kt p9..siyes sangat kesian..aku doakan semuanya okay sebab aku kesian sgt kt baby die, kecik lagi..x tau pape..*speechlessss...

No comments:

Post a Comment