About Me

My photo
: simple n funniest person..knowing me can make uols remember me in all things u do..:-)

Tuesday 15 November 2011

salasaaaaa..

15.11.2011...ari ini ari selasa hehehehe

tahniah kerana datang opis lambat arinie ye dear!!!!hahahahah tula sape suh bangun lambat da tau lambat baru tergedik2 nk iron baju la ape la kan da lambat..sory ye bosh lambat bape minit jek pun tue pun nk berkira kang saya berkira kang baru tau...1 2 3 4 5 6 7 8....ha kan da stat kire ngeeeeeee

arinie ade lawatan dari Razak School of College n arinie gak la ade audit 5S nye huhuhu time2 nie la nk audit la ape la..siyesss aku da bosan da ngan 5ssssss nie..:-(

nk story ckit td adalah hamba Allah nie tanya aku "sue mkan ape ek boleh kurus cmnie?" mau rase berhenti jap nafas, terase darah membeku jantung berhenti berdegup semuanye la hahahahaha nsb baik masih bernafas seperti sediakala hehehe terus aku terpikir "makcik da kurus ke???biar betul???kembang kuncup makcik" hhahahahaha dengan rase rendah dirinye pn menjawab.."eh mane ade kurus, baju saya kot yg nampak kan saya kurus...xla x makan pil ape2 pun..makan ati jek" hahahahah

tp semenjak due menjak nie mmg nafsu makan aku da kurang da..cepat kenyang x rase beria sangat nk makan..nk kate ade masalah ntah la..mayb penat kot (*menyedapkan ati mmg pandai ngeeeee)..tp siyes dengan ini saya mengaku tidak mengambil sebarang ubat untuk kurus yeeeee anak2..hahahahaha

No comments:

Post a Comment