About Me

My photo
: simple n funniest person..knowing me can make uols remember me in all things u do..:-)

Wednesday 16 November 2011

ari yg paling memenatkan!!!!!

semalam..adalah ari rabu ye anak2 hehehee

lots of things to do semalam n aku rase cm da superwomen pn ade kot...semalam aku ngan mak bidan ukk. puan aida nurfitri di tugaskan untuk ke klcc...KLCC???giler ke ape bosh suh kami g sane time2 keje hahahaha  giler x giler kene la g jugak...g sane bukan soping ke window soping ke door soping ke tp g jumpe Dato' lattt...kartunis kampung boy tue haaaa...janji kul 12 then xtend ke pukul 1...last2 tungu punye tunggu akhirnye mengumumkan ketibaan YBhg. Dato' Latttttt tepat kul 1.45pm okay huhuhuhu

discussion demi discussion dibuat dan tibe2 terasa diriku begitu berharga..wahhhh x boley bla hehehehee x dela maksud aku sepanjang sesi discussion dijalankan, orang sekeliling memerhati jek kami..definitely dieorang tgk dato' bukan kami okay hehehe

so pas settle discussion kami pun g la sapdek..cik perut da menyanyi2 macam2 lagu da..cian cik perut..then kami meneruskan pengembaraan mencari RED VELVET kek yg dikirim oleh one of my sis kt opis hehehe pastu geng pengembaraan meneruskan pengembaraan ke tempat tempat yg sepatutnye sehingga kami flat ngeeeee

sampai ofis dalam kul 4 lebih jugak la..ujan yg turun bagai kan mutiara..sangat lebat  alhamdulillah..:-) n sharp kul 5 aku meninggalkan markas peperangan menuju pulang kerumah muahahahaha...n tanpa diduga aku berjaya menjadik sleeping beauty (*yg x berapa nk beauty la kan ngeee) sampai la nk dekt kul 8 kot..2 pn tersedar bile cik hs aku menerima msg dari MIG..kalau x mmg ke laut la jawabnye hehehe

No comments:

Post a Comment