About Me

My photo
: simple n funniest person..knowing me can make uols remember me in all things u do..:-)

Friday 11 November 2011

11.11.11 wat a nice dateeeee....

yeay!!!setelah sekian lame aku x mengupdate blog tetibe arinie terase rajin sangat nk menggedik kan jari2 aku nie untuk update blog aku yg x seberape nie ha hehehehehe

11.11.11...sangat cantek ini date..hehehe cousin aku nikah arinie tepat jam 11 jugak okay..selamat pengatin baru to both of u hehehe...aku??nnti la aku cari date laen yg lagi cantek ek tp tak tau la bile tahunnye hehehe

a lot things happens since aku x mengupdate blog aku nie ha..semua yg jadik buatkan aku jdik lagi kuat, tabah dan redha pada ketentuanNYA, sesungguhnya aku mengaku aku x la sekuat mane tapi alhamdulillah aku kuat..THANKS GOD..

biar la orang nk kate ape, mulut orang x bley nk tutup yg penting muke aku masih mampu tersenyum demi dia..n aku bersyukur sangat2 adenye mereka yg still dengan aku even aku tau aku mmg x daya nk wat ape da on dat time, i'm really lost!!!huhuhu mayb nie dugaan bagi aku dan kami untuk tahun 2011 nie aku berdoa biarla nie dugaan yg pertama dan terakhir dari DIA...insyaAllah amin..:-)

No comments:

Post a Comment