About Me

My photo
: simple n funniest person..knowing me can make uols remember me in all things u do..:-)

Wednesday 30 November 2011

1.12.11....

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...*wink

jap je da masuk bulan disember...arinie ari pertama bulan terakhir dalam tahun 2011...n lagi 30 hari akan masuk tahun baru (*tahun omputeh okay, tahun Islam da bulan baru da ngeeee)

sedar x sedar..tercapai ke x ek impian yg aku impikan untuk tahun nie???huhuhuhu alhamdulillah banyak yg tercapai n ada jugak yg still blur2 lagi hehehe pape pn tahun nie tahun yg x lari dari dugaan..mayb the beginning of this year i'm the happiest women in the world (*world ke??? ngeee) but HE test me dugaan demi dugaan...but thanks GOD for this strength n also for this happiness even i know i really not strong to face all this..alhamdulillah amin...:-)

orang hanya mampu melihat dan aku bersyukur bile masih ade lagi mereka yg be by my side n support me in all things i do even ada di antara mereka yg sangat lancang berkata-kata..mereka x tau ape yg aku rase time tue, susah aku senang aku ade mereka tau?yg mereka tau hanya mengata berkata dan terus berkata-kata..pape pun terima kasih untukk semua kata-kata anda..kata-kata anda membuatkan saya lebih kuat dan bersemangat..alhamdulillah..

okay pagi2 da nk sentap menyentap lak kan..motifff???bukan nk meraih simpati or ape pn just nk meluahkan ape yg aku rase di saat aku betul2 dalam kesusahan huhuhuhu

nnti sambung lagi ye..:-)

1 comment: