About Me

My photo
: simple n funniest person..knowing me can make uols remember me in all things u do..:-)

Wednesday 16 November 2011

baru ari khamis ke???huhuhuhu

today is thursday..17 November 2011...in malay is KHAMIS hehehe

pagi yg gelap kini sudah terang hehehe masuk2 opis jek da ngadap pc da..bukan update blog bukan ber tweett apatah lagi berfesbuking huhuhuhu ade keje urgent yg perlu disiapkan..urgent saje..x bley tukar words laen ke selain urgent???* suke ati jek ngeeee

dan dgn tekunnye aku menyiapkan keje2 tue sampai cik perut menyanyi mintak diisi hehehe cian cik perut kul 9 lebih baru dapt bantuan makanan dari somaliaaa..erkkkkk

mummy ckp nk datang cni nk lunch same2 tp tunggu punye tunggu received msg from her "dik..arinie awak lunch ngan member awk jela ye, take care" aduiiiiii xpela sentap i muahahahah really miss her huhuhu xpe weekend nie saya balik ye mum hehehehe

yg akan membuatkan aku tekanan jugak arinie bile dpt tau desingner buletin xcident huhuhu aduuhhhh mmg la tukar other designer tp designer yg di assign tue agak kerek ckit so susah untuk pihak kami berkomunikasi dgn die huhuhu

buletin x settle lg da dtg lagi satu alien..annual report lak huhuhu x sempat lagi rasenye nk mengclearkan organ pernafasan aku da sempit balik da laluan oksigen ke peparu huhuhuhu n cm biase aku susun elok2 ats meja dan tutup fail, nnti da tibe seru mood aku baru aku stat wat ye..hehehehehe

                                                         * nmpak benau menipu keje banyak nie hahaha

No comments:

Post a Comment