About Me

My photo
: simple n funniest person..knowing me can make uols remember me in all things u do..:-)

Tuesday 20 December 2011

yeah!!!i'm back!!

yeah!!!setelah sekian lame aku bercuti (*erkkk lame ke??) meninggalkan opis dari kejauhan nieee..akhirnye aku kembali memulakan tugas..huhuhuhu first day siyes mmg aku blur wei yela otak da lame rest x pkir langsung pasl keje opis, tup tup masuk opis jek hamik ko melambak lambak yg menunggu plus ngan mak bidan UKK, puan aida nurfitri lak g mengkursuskan diri kt pd..aduiiiiii hilang nyawa sat hahahahaha

so cm biase aku mengcoolkan diri ecehhhh ngeeeee time sesi menyerah tugas confident jek muke aku tp dalam ati Tuhan je la yg tau cmne pkiran aku melayang2 mcm2 benda duk pkir huhuhu yela bukan pasal keje je, pasal aku lagi nk pkir..huhuhu

okay just nk mengomel seminggu aku cuti aku hilang kemane ngeeee ari sabtu (10122011) aku ade event MKII kt tambun..so setle event esoknye aku drive g manjung which my fmly is there waiting for me hehe actly cousin aku pny wedding dat day...so pas wedding tue hbis plannye nk stay lagi kt manjung tp cm biase la otak kami kn suke last minit nye plan..ptg tue gak shoot ke penang tanpa membooking or mengecek keavailablelan hotel yg ade time2 cuti nie ha huhuhuhu so sampai penang around 6.30 ujan yang turun bagaikan mutiara mmg lebat huhuhu n plg besh bile sma hotel termasuk yag mahal dan murah full booked..amik ko huhuhu last2 kami dapat gak la cek in kt hotel kt gurney..tp masing2 punye muke mmg x bley bla laaa..semalam jek da lesap 999 hinggit..padan muke huhuhu tp cucu punye pasal nenek ngan atuk lgsung x kesah ngeeeeee thanks mum n dad hehehe 2 hari gak kami kt citu but 2nd nite only charges 489 hinggit sahaje hehehe

hari ketiga plannye nk ke perlis tp disebabkan cuaca yg tidak mengizinkan kami ke bukit merah..sampai bukit merah mmg da ptg so mmg x sempat nk masuk waterpark..so petang tue mum again treat me spa n steam bath ngeeeee while others berendam jek kejenye kt pool hehehehe malam tue kami ke theme park and berjimba jimba hehe n first time dalam idup aku makan sate rusa..tp siyes mmg sangat besh..

esok paginye kami ke water park till tengahari then siap2 check out terus menyinggah ke zoo taiping hehehe
abah cakap dulu abah attach kt kem taiping so da lame die x ke taiping tue yg g zoo so bley la abah terkenang tempat lame die hehehe

otw back plannye nak naek ke cameron lak tp again ujan yg turun x henti henti diiringi kilat sabung menyabung so sangat tidak selamat untuk kami mendaki ke cameron..huhuhu xpela daddy said next trip k anak2 cucu2 hehehe wokey noted dat hehehe luv u dad..

by thursday da ade kt umah da mmg sma flat tido x ingat dunie da heheheee ari jumaat pagi bekfest kt muo makan sate lagi..mum's n dad's pny plan so kami follow jek..so petang jumaat lak aku shoot ke subang amik member aku then trus ke bidor lak..coz malam tue member time aku study dulu nikah..nikah da member aku..as mum ask, awak bile lagi?asyik g wedding member je?then blurrrr..............ngeeeeeeeee nntila mlas nk pkir sangat, ade jodoh ade la x kemane yg penting betulkan ape yg perlu dibetulkan dulu..pray for dat..amin..:-)

setle majlis petang sabtu tue gak aku balik ke putrajya..penat jgn ckp la mmg x ingat penat nye huhuhu ari ahad tue jek kul bape aku bgn tdo melampau btl anak dare nie tau ngeeeee bukan ape nk tune kt mood untuk masuk opis ke esokan arinye....huhuhuh

19122011 - masuk opis dengn demam...so lagi la swing2 mood aku huhuhuh xpela bkn slalu nk dapat cuti kan hehehehehe actly kalau x mmg aku sambung cuti lagi for this week..our family trip to beijing tapi disebabkan masalah teknikal yg x dapat dielakkan..terpaksa di postponed kan ke next year..bulan bape x tentu lagi, coz abah demam n batuk2 so dad comes first..:-) so all the preparation standby untuk next year lak (lagi bape ari je lg nk masuk tahun baru kot ngeeee)

but the most important things is....Jun 2012...fly to brisbaneeeeee.... here i comeeeee ngeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment