About Me

My photo
: simple n funniest person..knowing me can make uols remember me in all things u do..:-)

Friday 30 December 2011

TGIF...*wink!!!!

alhamdulillah...thanks GOD it friday...n i'm still alive..:-)

pejam celik pejam celik (*nsb bek still celik lagi ngeeee) lg 2 hari jek nk masuk tahun 2012...fuhhhhhh!!!
tahun makin berganjak umur makin meningkat...sooooooooo soalan wajib akan ditanya setiap kali cousin2 ke mak2 sedara or sape2 sajek yg tgk muke aku..n soalan nye berbunyi begini ye anak2..""""bila nk kawin????"""haaaa besh kan soalan tue??ngeeeee n dengan muke selamba aku akan menjawab bulan da ada tp tahun x de lagi hahahaha da prepare awal2 okay jawapan kepada soalan2 tersebut..hehehe

yela mane taknye tahun depan jek cousin2 aku da booked tarikh dieorang kawen okay..awal2 lagi aku da tulis dalam kalendar aku hehehe next year jek 3 orang nek pelamin..aku nek gak pelamen tapi pelamin dieorang jela tumpang bergambar muahahahah nek jugak pelamin kan??hehehe

nnti la belum terpikir lagi..bnyak benda nk kene settle kan dulu..aku pn x betul lagi cmne nk jadik bini orang aduiiiii risau2 huhuhuhu once semua da okay...semua da setle..barulah boleh kegarisan sedia kawennnnnnn..hahahah insyaAllah aminnn..:-)

bukan ape aku risau kan kehidupan lepas kawen tue nanti..time kawen mmg la banyak nk pakai duit (*even ada duit hantaran mane cukup ngeeee mate $$$$$ betul ko eh ngeeee) tp yg lepas kawen lagi banyak nk pakai duit cik bedah oiiii...nk beli tula ni la ade je la..so preparation aku more 2 kehidupan lepas kawen..hehehe kalau ikut x ready sampai ke tua mmg x ready2 nye hehe nnti la bile sampai seru maka akan ku jemput semua penduduk2 kampung pening lalat sekalian ye hahahaha

n arinie sebenarnye da x sabar nk balik kg da nie..badan kt opis kepala otak kt highway da (erkkkkk ingat penanggal ke??) sabar ye nnti kul 5 boleh balik da..terima kasih cikgu hehehe n dia pn da gerak da..lame gak die x balik kg, asyik game jek every weekend..nsb bek pandai nk balik kg arinie kalau x mmg aku gune kuase veto aku nie ha..kuase bebel aku yg die pn blh ckp "tgk nie ha da kuar nanah da telinga saya nie haaa.." hehehe tula peel die, pntg aku bebel ckit pandai la die tune kelain bagi muke aku yg mcm singa nie bertukar menjadi para para sakura muahahahaha (*gedik ayam!!!) xpela kdg2 tue perlu kuase "bebel" tue..untuk kebaikan bukan untuk kesedihan..:-)

okay nk menyetelkan segala datuk nenek keje atas meja nie sebelum nk balik kg..wooooo ooooo balik kampung hati girang ngeeeee next week lak mak bidan UKK, puan aida nurfitri nk bercuti kan..anak die da stat sekolah..besar da anak die..so awal2 tahun mmg la ramai yg bercuti sebab anak stat nek skola kan..agak2 la kan kalau aku pn apply cuti dgn reason anak nk nek skola mau makan pelempang agak nye hahaha

daaaaaa~~~~


***tadi dengar lagu nieee..tibe2 sedih..mintak jauh la..huhuhu alwaz pray hope we'r meant to be together..amin..:-)

Jika memang diriku bukanlah menjadi pilihan hatimu
Mungkin sudah takdirnya kau dan aku takkan mungkin bersatu

Harus slalu kau tahu
Ku mencintamu disepanjang waktuku
Harus slalu kau tahu
Semua abadi untuk slamanya

Karena ku yakin cinta dalam hatiku
Hanya milikmu sampai akhir hidupku
Karena ku yakin disetiap hembus nafasku
Hanya dirimu satu yang slalu ku rindu

Jika memang diriku bukanlah menjadi pilihan hatimu...


***tapi kalau lagu nie xpe..dengar tiap2 mase pn xpe..sebab musababnye adalah...*wink..aminnn..:-))))

 praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know
You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
OOOOO
And theres a couple words I want to say
Chorus:
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I…I`ll be there for you

I know that deep in my heart
I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my wife and my friend and my strength
And I pray we`re together eternally
Now I find myself so strong
Everything changed when you came along
OOOO
And theres a couple word I want to say
*Repeat Chorus
I know that deep in my heart now that you`re here
Infront of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`ll love you eternally

No comments:

Post a Comment