About Me

My photo
: simple n funniest person..knowing me can make uols remember me in all things u do..:-)

Wednesday 28 December 2011

strength....

GOD..give me strength..i really need it..

huuuuuu...pagi2 da wat entry sedih kn..actually aku mmg sedih..serba salah..serba x kene..serba serbi laaa..huhuhu keje yg menanti x sentuh2 lagi, tp mood da swing2 daaaa..nape ngan ko nie?buang tebiat ke pagi2 nie, huhuhuhu choiiii!!!

x la..ntah la makin nk masuk tahun baru nie makin rase sedih pn ade..excited pn ade..yela bukan sedih ape pn..tahun baru..buku baru..life baru..impian baru..semua nye yg baru..tp sedar x yg semua impian tahun nie tercapai ke x??yup x semua yg tercapai..bagi aku tahun nie tahun yg banyak sangat dugaan nye..yela beginning of the year semuanye sangat epy..n till now still like dat..amin..

mum's alwaz remind me..anything happen jgn melawan..biar kite menangis jangan kite melawan..Tuhan duga kite sebab Dia sayang kite..Dia nk kite kuat tabah tempuh nie semua..thanks for dat mum..tp siyes aku tersangat x kuat..kadang2 tue rase nk mengalah jugak tp aku syukur sebab aku still kuat tempuh nie sma even aku sendiri x tau ape endingnye..dan aku hanya mmpu berdoa dan terus berdoa agar penghujungnya adalah kebahagiaan buat kami..

yeeee org tgk aku mmg aku nie senyum gelak gelak epy epy suka ati semua la hehehehe tp dalam ati aku dalam kepala otak aku nie mcm2 ade, mcm2 proses sedang dijalnkan..da mcm mesin kt kilang tue ha..berjalan berjalan dan terus berjalan untuk produce output..cume time tdo jela kot baru otak aku blh nk rest no overtime untuk cik otak..ngeeeee

bgn pagi jek mula la stat balik proses penyejatan penye penye penye laen la..huhuhu xpe wat ever happen life must go on..if we'r meant to be together insyaAllah it will be..sabar doa..hanya pada DIA kita mampu berdoa dan hanya DIA yang tau segala galanya yang terbaik untuk kita..kita da tempuh macam2 dugaan tahun nie..kite x kuat..due2 x kuat..tp akhirnya due2 kuat..n he still b by my side even many things happen..it so hard..very2 hard..n its really hurt..really2 hurt..but we still can face all the hardest things together..thanks for every single things..just pray n pray hope in one day we'll be together like adam n hawa..insyaAllah..aminnn..

No comments:

Post a Comment