About Me

My photo
: simple n funniest person..knowing me can make uols remember me in all things u do..:-)

Tuesday 9 August 2011

speechless wednesday...

morning and epy ramadhan 2 all blogger2 sekalian...hehehehe

lama suda x mencoret kt blog aku yg x seberapa nie ha..huhuhuh last week aku mc seminggu, so seminggu la aku x ngadap pc nie ha..giler lame kan??nk wat cmne encik doc da bg mc so dgn gumbiranya la aku bercuti..heheh make it short, aku mc coz tulang rusuk kanan ade crack ckit..effect time men netball last 2 weeks..so maka dengan itu aku pn pencen da..sedih gak tp aku lebih pnting dari bola hehehehe

so nek ofis mule la kertas2 keje yang merindui aku telah menanti kehadiran aku masuk ke ofis dengan riang ria nye..huhuhuhu cm biase la keje bnyk..tp aku still epy sebab ade "kertas kerja" yg lagi penting yg membuatkan aku lagi xcitd nk masuk opis hahahahahahahaha *wink2


No comments:

Post a Comment