About Me

My photo
: simple n funniest person..knowing me can make uols remember me in all things u do..:-)

Sunday 21 August 2011

kami yang kesejukan....

omangaiiiiii...sojuk botul opis den nie ha..gilo ko apo serupo duk dalam poti ais da haaa...huhuhuhuh

cmnie nk g toilet pn aku takut..bukan takut ape, kene air lagi la rase cm nk beku terus..ntah2 da beku x darah aku nie..huhuhu * giler ke ape??kalau da beku darah tue da kiok da..hehehehe

so bile tgk kt luar tue ujan terus teringt kt bazar ramadan..mesti pkir laen kan bile aku cakap cm tu haahaha nope..actly aku terpikir orang yg meniaga kt bazar tue..yela time2 ujan cmnie ade orang ke x agaknye..laku ke x..mesti ada lauk yg x habis..kesiannye..xpela mane tau time2 ujan cmnie lak rezki diorang melimpah ruah cm koko di ldang gandum..wah da cm iklan koko crunch lak..ngeeee..heheheeh insyaAllah amin..:-)

n bile time2 ujan cmnie mule la mate aku nie makin kecik jek..nk kate ade setan bulan2 puase nie semua da kene gari kan..hehehehehe so nk x nak aku pn merajinkan la jari jemari aku nie wat xcercise update blog..bagi lagi runcing lagi hahahaaha *ayat x bley bla kan..:-p

n yang pasti nye tepat kul 4.30pm kang mmg aku cabut balik la..nk cover balik tdo aku yang terbantut pagi tadi..so i will b ms sleeping beauty yang comel kot..hahahaha *sekali sekala perasan xpe..confident itu penting..muahahahahahaaa~~~

*ape agaknye menu berbuke arinie ek???*wink

1 comment: