About Me

My photo
: simple n funniest person..knowing me can make uols remember me in all things u do..:-)

Monday 15 August 2011

its tuesday!!!

morning...salam 16 ramadan...:-)

cm biase tiap2 pagi masuk ofis punch kad pastu punch kad kt toilet lak..cik perut aku nie ari2 akan duk ngedate ngan cik tan tiap2 pagi..hahahahaha

okay nk update ckit cite smlam..x smpat nk mengupdate..

semalam aku membawa diri ke bangi bawak mak yong nk cari bju kebaya anak die katenye..hehehehe
tgah syok2 kami melayan window sopping..tibe2 dgar bnyi dentum kuat giler, bnyi cam benda yg jatuh dari tempt tinggi..huhuhuhuhu terus la aku a.k.a cik reporter cepat2 g tgk nape..rupe2nye speaker dj yg jatuh atas pentas..pastu dgar budak nangis (gegurl) kuat giler..rasenye die terhempap ke terkena ckit ke x pasti la..* ade gegurl n boboy so means 2 kids la kt tmpat kejadian

tp yg paling wt aku terkejut tahap cipan bile bapak gegurl tue tibe2 tampar dat boboy pastu terus dukung gegurl n bla dari citu..kuat gler tue die tampar boboy tue..just imagine tenaga lelaki yg tampar budak..terberhenti jap darah2 yang mengalir dalam tubuh aku nie haaa...huhuhuhu

beberapa minit lepas tue, mummy boboy amik boboy terus bla dari citu...sangat kesian kt boboy yg cute tue..mane la pegi ati perut bapak gegurl tue kan sampai sanggup tampar budak kecik camtu..kalau pikir logik yg boleh diterima akal la kan, da boboy n gegurl duk main sama2 so silap sama2 la..x yah la sampai nk tampar budak kecik kot..dieorang mane la tau pape..ish mintak jauh la semua tue..

so renung2kan la..selamat beramal...hehehe

* x beli pn baju kebaya yg dicari..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment