About Me

My photo
: simple n funniest person..knowing me can make uols remember me in all things u do..:-)

Tuesday 20 November 2012

~UMAI CAFE~

~LUNCHEON!!!!~

selamat petang dunia!!!ngeeeee da ptg baru nk exercise jari hahahaha xda nk cakap ape pn, just nk mengeshare santapan tengahari arinie hehehehe ngekkkkkk

okay lunch tadi x planning pape pn aku kuar la ngan mak bidan cun UKK, kak aida (*habislah kalau kak aida bc hehehehe sory bosh ngeeee) haaa kalau free g la tgk blog mak bidan hehehe aidanurfitri tp die da lame x update blog sebab bz..ko x bz eh sue????hahahahaha nk tgk pic akak aku tue?jap eh aku search............


















taraaaaaaa nie la akak aku merangkap bosh aku merangkap mak bidan UKK hehehehehe



kak aidaaaaa hehehehehh

okay sambung balik..hehehe lunch tadi kami makan kt umai cafe..umai nie kat area monumen alaf baru..alaaa yg ala2 menara soyus (*betul ke??erkkkk) 2..jalan kaki pn boleh tp giler nk jalan kaki??berpoluh kami hehehe

td aku makan nasi goreng sardin petai hambekkk ko..petai petai n petai lagi hehehe semalam da makan petai arinie makan petai lagi hehehe tp kak aida makan nasi goreng paprik..sory la x sempat nk amik pic makanan tp so far makanan kt umai mmg besh dun woryyy ye hehehehe

so sape2 lagi yg lum penah g umai g la berkunjung ke umai cafe ye..pasti x menyesal hehehehehe

okay daaaaaaa~~~~

No comments:

Post a Comment