About Me

My photo
: simple n funniest person..knowing me can make uols remember me in all things u do..:-)

Thursday 14 July 2011

Pagi yang gelap masih belum terang....

betul la kan tajuk entry aku tue kan??aku da sampai kat ofis kul 7.05 pagi okay..ulang lagi sekali 7.05 pagi!!!yeay!!semangat giler masuk opis huhuhuhu bukan semangat kalau nk ikutkan mmg aku nk masuk lambat jek arinie, tp disebabkan ade keje yang perlu di wat pagi2 nie so saya yang menurut perintah saja la...

btw pagi nie aku bersama ketua kampung UKK, Encik Skaly muna dan Mak Bidan UKK, Puan aida nurfitri akan bertugas di PICC jg media untuk Seminar OBB..gerak dari opis kul 7.30 am tp ketua kampung dan mak bidan lum sampai lagi..hehehehehehe

* pic ketua kampung dan mak bidan UKK akan diupload sepulangnya aku dari PICC ye, tunggguuuuu...hehehehehe *wink..:-D

No comments:

Post a Comment